OdporúčameZaložiť web alebo e-shop

BIKE ROADTRIP 2009

BIKE ROADTRIP 2009...

Táááák a je po tripe:(...nuž musím to rýchlo spísať, pokiaľ na všetko nezabudnem aby sme mali podla čoho spomínať po najbližší výlet. Takže ak vás zaújma kto sa voblil, kto sa čo naučil, kto sa bál hrocha, kto sa zrakvil, aké bolo pivo a ako to celé dopadlo určite čítajte. Všetko o BIKE ROAD TRIPE 2009 chalanov zo Zlatých Moraviec a okolia(:P) čítajte inside.....=>

prvý deň - streda Let°s go tripin
02:40 ma budí crnganie budíka, vstáv am vzrušený, robím potrebu, obliekam sa a padám von kde presne akurát prichádzajú dve červené mašiny o štyroch kolesách...vyskakujú chalani hučia, tešia sa, ale krotím ich že sme pri mojom dome.Dopĺňam posádku a tak je nás 6 v dvoch autách. Machulince°s nexia s kapitánom lode zbesilým Lubixom, vedla neho navigátor CHreno_HC a bmx pasažier Marchcelino vzadu.Rudé ferrari combi z Moraviec šoféruje Jurgens (pro skills rider) neben ihn ist sitzen MoMo s rukou vonku, a vzadu sa válam ja Rihard. Vyrážame teda smerom ktorý určuje hlas tety ukrytej v GPS navigácii. Neskôr zisťujeme že tá pani je krava. Motáme sa po rodnom mestečku kým sa nám nepodarí určit správny smer, smer Ústí nad orlicí. Jazda za tmy celkom pohoda...pre mňa, šoférom sa ale asi nekeruje najlepšie, najmä lubix za nami ževraj občas zaspáva...mals spať:D Celou cestou v autách medzi sebou komunikujeme pomocou vysielačiek bez ktorých by sme asi tiež ďaleko nezašli.Stojíme na pár pumpách, dávame caffe a prichádzame ku hraniciam...to nám už akurát vychádza slniečko a je to pekný pohlad...pomaly sa rozvidnieva a top už blúdime po česku...cesty nedobré ale sme zvyknutý však sme slováci. Prechádzame brnom pičo to teda nieje zadarmo, pozeráme českú krajinku a pomaly sa dostávame do prvého cieľového bodu do Ústí. Vystresovaný ako nájdeme bikepark zisťujeme že bikepark je pri vchode do mesta vedla cesty a tak to je pohoda. Pozeráme na to a je to teda krása asi tisíc dirtov za sebou, drevené prekážky no...není to moc upravené ale tešíme sa...začína kvapkať a my ideme nájsť kemp...pýtame sa policajtov, pýtame sa rošteniek, pýtame sa v bikeshope,pýtame sa gps až to nakoniec nadhádzame. Vyzerá to pekne, kadejaké atrakcie, ludí málo, rozbalujeme stany,chalani nesú z obchodu debnu piva, Janka bechera, rum a masko na gril na večer...paráda. Dávame pivá a rumy s mierou, kvasíme no nebaví nás to moc, po čase príde chuť ísť skúsiť ten bikepark aj keď sme dnes nechceli, balíme čosi a ideme na bikoch...celkom blúdime aspoň teda ja nemám ani šajnu kam ma vedú ale nachádzame to a tešíme sa. Z miestnych tu nik nieje, tak neplatíme nič no čo je horšie nemá nám kto ukázať čo a ako...nič, chcem to skúsiť rozbieham sa na prvý dirt, letím na rovinu len tak tak je to moc s kopca netreba šlapať. Po mne skúša Momo a niečo podobné, Momo dáva aj druhý ale moc to nechváli...nevadí chcem druhý aj ja idem šlapem letím na rovinu cez volant a viem že to nebude dobre...rakva hrozná na hlave len kokoska lebo som sprostý, pod okom rozťaté, niekto straší že to je na štichy ale to neprichádza do úvahy, prst podobný tiež plný hliny a rameno bolí klasicky. Dezinfikujeme pivom páč vodu nemáme,a ja sa bojím čo bude. Je to dosť demotivujúce ale momo ide o5, letí prvý , druhý, tretí krásne nechápem a ide aj na štvrtý...Juro kričí nie nie, vie že bude zle a momo padá tiež rovno na rameno a potom bok...najprv ho to moc nebolí chvílu jazdí ďalej ale bolesti prichádzajú...(MTB Lazars)Jurgen s adamom potom ešte skúšajú nejaké iné variácie slopestyle parku ale neni to upravené a počasie namieta tiež, nuž ideme naspäť do kempu kde som patrične ošetrený Marcelom...díky...Rozrábame gril, niečo popíjame ,slavíme, mám narodky, papáme a útočia na nás kozzy, není to zadarmo ale lubix je bojovník a kozu vrhá obdial od stola. Adam bechera nemusí a vracia ho sprchovým spôsobom von zo svojho tela ešte za svetla :P Pitie sa klasicky zvrháva proti nám, robíme asi dosť hlúposti, dávame rep a spomíname na školu a chémiu príponou ičelý :P Čo sa dialo po jedenástej ja vám neprezradím , vtedy som bol vraj uložený do stanu...ďakujem:)Čo sa dialo potom nech napíše ktosi iný, budím sa asi o štvrtej vychádzam von neviem prečo je mi kosa no líham si späť, začína hrozne pršať, prší do rána, máme všetko mokré, ja debil nezatváram stan a nohy rozmočené, nepáči
sa mi to, po pár hodinách dažďa premoká aj stan, do toho každú polhodinu prejde vlak a si 7 metrov od stanu a strašne vytrubuje....hrôza.

druhý deň - štvrtok

Ráno zlé, všetko komplet mokré a zamračené a my musíme ísť, balíme teda mokré veci, Momo mi požičiava suché boty(strašne díky) a padáme do Frýdku-Místku.Teta z GPS si nás neoblúbila, zato má asi rada družstvá a miesta kde nieje normálna cesta,blúdime teda dlho neni to len tak. Po pár hodinkách cesty prichádzame do našeho druhého cielového miesta, hladáme FUNSTORM halu parkuje pred ubytovňou, idem sa spýtať na recepciu či nevedia o nejakej takej hale v okolí a čo nevidím...za recepčním stolíkom sedí hroch(ďalej čítaj mrož,tuleň,sumec) pošle ma kamsi dozadu kde už sú chalani ale aj bezomňa,no neveria mi príhodu o hrochovi za stolíkom. Nachádzame halu ktorá je odtiaľ kúsok, vnútri sú nejaký lokáli ale niesu moc ochotný nepáčia sa mi...odchádzame sa ubytovať teraz už všetci vidia hrocha sediaceho za stolíkom tváriaceho sa dôležite, chceme sa ubytovať no on má strach keď zistí že máme jízdny kola pretože predtým tam boli Hubočan a Kapusta a tisíc ďalšich mien ktorý narobili bordel...my sme ale slušný chceme izbu pre všetkých má vraj jednu 10 postelovú.Chce nám to ukázať, gúla sa dolu schodami niekam do suterénu ten mrož, otvára veľké dvere snáď od atómového krytu a ukazuje nám zachovalejší pokoj z deseti posteli.Cena 150 za noc na jedného, berieme to.Pýtame sa kde si dáme kola, ukazuje nám koláreň, vlastne ja som ju ani nevidel ale Lubo ju rušil ihneď keď tam videl prebehnúť nejaké hlodavce a my chceme kola na náš pokoj. Sumec sa vzpiera ako keby sa chytil mladému rybárovi na háčik, to vraj nemôže , volá šéfke, ponúkame 50 kč každý a tak to nakoniec povolia ale aj to musíme mať bicykle kolesami hore. Vybalujeme stále mokré hnijúce veci, a ideme na nákup...cestou ešte chlapec čo žije na tej ubytovni neskutočne disuje adama keď hovorí: "ty vole von má gate jako holka,ty vole von má i slipy jako holka" celkom dosť od 5 ročného chlapca...muhahaaaa.... hladáme tesco na bikoch, trochu blúdime ale nachádzame,nakupujeme salámy čo bolo niektorým neskôr osudné :P vraciame sa , žereme, obliekame sa a ideme do haly. Zdiaľky počuť hukot a hudbu bojíme sa. vchádzame a vnútry asi 5 týpkov no jazdí len jeden. Skúša tam frontlip s čoho mám celkom dosť, nechápeme nič, strašne crashuje ale skúša, je to vela po pár pádoch odchádzajú, dajú nám inštrukcie a my máme halu asi od ôsmej len pre seba, vlastná hudba a tak proste paráda. Tešíme sa hlavne z molitánu, válaš sa v pene, padáš ako prasa a nič ti nieje...teda kým si normálny...po pár pokusoch padám do peny a zrazu aaaaaaaaaaaaa, rameno opäť vonku...serie ma to, už si asi nezajazdím, je mi do plaču s toho...chalani hrotia...jurgen kondor do peny krásny tešíme sa na dirty :P a tak pomaly každý niečo posiela. Myslím že okolo jedenástej to balíme, hladáme vypínač na svetlo to teda nebolo zadarmo, zamkýname a padáme na ubytovňu cez neskutočne tmavú cestu, prichádzame na ubytovňu ktorú by som premenoval na " u tuleňa", není to tam len tak, žijú tam všelijaký ľudia,bojíme sa. No nič dávame sprchu s čoho sa teda teším, a potom tlačíme salámiky a možno nejaké pivko. Lubo sa bojí spať, lebo hoci sú na tejto miestnosti zamrežované okná, nevieš s kade sa prikradne hroch a natlačí ti....do.... . Ten chlap je ozaj desivý. Nič, chvílu kecáme a potom chce vetšina z nás spať, tak aj ideme. Trošku som si pochrapkal neviem čo komu vadilo, jurgen funel:D
a aby som nezabudol, lubo mal v tento deň meniny tak ešte raz všetko najlepšie :)

tretí deň - piatok

Vstávame okolo deviatej, rozhodli sme sa ostať na tomto mieste na ešte jednu noc a keby s tadial do desiatej nevypadneme tak nám to sumec naúčtuje za ešte jeden deň...oznamujeme mu že ostávame, ranajkujeme alebo tak, ideme do haly no tam je celkom plno, chvílu ostávame no potom kašleme na to lebo tam je ozaj nával a ideme do mesta. Nachádzame skejt park pod mostom pri železničnej stanici...je to krásne málinko beháme no potom sa tam zbiehajú tiež kadejaký dávači a celkom si to posielajú. Chalan na korčuliach zo začiatku nuda no potom strašné veci ozaj dosť, taktiež týpci na kolobežkách všetka česť. Prichádza vraj velká star Mongol a zdraví sa nám čo je oproti tým ostatným čechom dosť. Strašne si to posiela mám dosť čo tam ten chalan činí ozaj to má v sebe. Kocháme sa a zrazu dve roštenky s toho jedna tlačí bmx, máme dosť, padáme skor než si na ten bike sadne aby sme sa necítili až moc ponížený. Navštevujeme náš oblúbený shop- tesco kupujeme žranicu a ideme do krytu u tuleňa.Malý chlapec od včera hovorí adamovi ahoj holčička a potom holčička ideš si zajazdiť čo ma teda ničí, neskôr na podnet niekoho(poznámka :včera mal meniny) vraví : "chreno ty buzik" je to dosť:D No my papáme a ideme do haly, chvílu tam je celkom dosť ludí, no potom nás nechávajú a zase to máme len pre seba. PARÁDA, dávame pózerské fotky, niečo málo točíme , je to pecka jazdíme tam do nevládnosti,je to super. Highlights večera no čo ja viem, Marcelova tri šestka v rádiusi odjazdená aj s otočkou to si zaslúži ozaj poklonu, alebo aj káňo, Momo s Adamom 360 tiež pekné, Jurgenove báro do peny sa mi rátolo vela a tak rôzne. Zničený to opäť okolo jedenástej opúšťame , slzička nakrajíčku,FUNSTORM hala niekedy nabudúce. Večer zasa sprcha, jedlo, pivko, strašné hlášky. Lubixoj mrzol už v hale a na izbe tiež neni moc fresh, vyzerá na horúčku naštastie je ráno okej, ešte sa bavíme na sms od mojej maminy a pomaly zaspávame.

posledný deň - sobota

O deviatej vstať, pobaliť, upratať, naložiť, odovzdať klúče tulíkovi a smer SLOVAKIAAA. Vyrážame, celkom to ide, Jurgena serie ABS alebo čosi podobné, neskôr na pumpe mechanici kukajú Lubovi olej a nwm čo,nieje to dvakrát dobre ale autá to nejako zvládajú. Cesty v česku dosť na hovno veru, nič no po pár hodinách už dýchame slovenský vzduch, čo je celkom príjemné, no kúsok za hranicami prichádzajú hrozné kopce. Jurgen nervóznie, stojíme na hroznom kopci, lubovi to tiež robí zlotu, naštastie po kúsku prichádza klesanie, všetko sa upokojuje, som rád aspoň že tak. Blížime sa k našim obydliam ku koncu nám machulinecké auto uniká, my sa zastavujeme na Kostríne najesť sa, no celkom na to nadávame nič moc :D ideme smer home, pomaly sa lúčime, trip skončil :(

Tak nejaký sumár ešte aj tak je toho asi moc, nuž.Celkvo tam majú lešpie zázemie pre tento šport a tak tam sú celkom zvery...ale dúfam že niečo zriešime aj my tu u nás snáď, niekedy, možno. Správanie sa mi ale nepáčilo, dosť boli neochotný niektorý,Hroch nebol zadarmo, dievčat sme videli pár pekných ale slovensko je slovensko. Tak teda ďakujeme za požičanie GPS od adamovcov...aj keď nás zmietlo pár krát bez toho by sme nedošli nikam, jurgenovmu bratovi za vysielačky aj tie boli celkom dosť treba,Momovej mamine za pizza koláčiky,tiež aj Heluše že napiekla čosi, za požičané nosiče na biky, za spacáky, stany, šoférom za trpezlivosť naozaj, autám že to zvládli také naložené, tescu za jedlo, Bohu za pívo, chalanom za trip alebo teda dovlenou, čechom za to že sú rozvinutý a majú bikeparky a egypťanom že pred 4000 rokmi vymysleli koleso. Dúfam že sa niekedy ešte stretneme na niečom podobnom, a dúfam že to bude čo najskôr a ešte raz chalani ĎAKUJEM!